tråkigt

Har igentligen inget att skriva. Kladdar bara nu för att jag har så tråkigt. Blir nog en tråkdag idag.
Har Haft sjukgymnasten här och även sjukgymnasten från HAB. Vi pratade lite och tränade lite. Bestämdes även att jag ska testa min cykel på fredag. Känner på mig att jag inte kommer kunna sitta i den längre. Det har gått en lång tid från när jag testade första gången och mycket har förndras i stumpen. Usch jag kommer bli SÅ himla ledsen om jag inte kommer kunna ha den. Men det får jag väl ta då. Men det är klart man tänker på det nu innan och blir orolig.

Aja nu ska jag väl snart käka. Hoppas det är något gott. Sen ska jag även se klart på Project runway (Stavning?)
Sen får jag väl se vad jag gör sen.. Blir nog och se på filmer.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0