Seg uppdatering

Förlåt att jag uppdaterar så sällan men jag har inte mycket att skriva just nu. Idag så kom en människa från tandvården och vi fortsatte med tandbehandlingen. Det gick bra som vanligt. efter det så har jag bara vilat. Sen kom mamma en sväng. Hon hade en ganska tråkig nyhet. Vet inte om jag får ta upp det i bloggen för släktens skull.

Nu jobar mamma och Jörgen var på besök en stund. Han åkte ganska nyligen. annars har det inte hänt så mycket.

Vet inte om jag håller på och blir deprimerad eller nåt för jag har inte mycket glädje i kroppen och tycker inte så mycket är roligt längre. Nu har jag fått medicin mot deprision och som även hjälper mot min sömn. Känner redan att den verkar och det är skönt. Somnar mycket enklare nu. Men frågar är hur jag ska få glädjen tillbaka. kankse inte fullt ut men lite iallafall. Synd att han från psyk gick på pappaledighet. Tyckte han var jätte bra och prata med. :)

Ja nu vart det ett inlägg om lite allt möjligt. Ska nu kika andra bloggar och maila lite. Får se om jag skriver senare. Hade gott iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0