Pyssel!

Var på lekterapin idag och gjorde Julklappar till mamma och Jenny. Ja, det är inte det på bilden. Kan ju inte sätta upp det i bloggen det fattar väl alla? :P Haha!

Muggarna gjorde jag till mig själv och jag är riktigt nöjd över dem. Ville bara visa.

Till muggarna använde jag Vita muggar och nå grejs som man blöter först och sätter på muggen sen. Så länge motivet är blött så kan man fixa till den på muggen. När det är klart så ska dom torka i 24 timmar och sen in i ugnen. Det är alltså inge målning och jätte enkelt att göra. Dessutom blir det super snyggt.
Jag valde kinatecken som ni ser





Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag e nyfiken på vad jag sa få :P

Jätte fina muggar :D

2009-12-02 @ 17:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0