Onsdag

Min dag hittills. Sov skit dåligt inatt så är ganska trött nu. Förberedde mig nämligen inför ett möte som skulle vara idag med kuratorerna. Jag går inte in på vad det är för jag gillar det inte alls. Får panik vid bara tanken.

Vid 10.00 hade jag sjukgymnastik. Skönt att jag inte hade så ont och gymnastiken gick bra. Där efter var det direkt till lekterapin där jag satte igång att pyssla. Gjorde julklappar till mamma och Jenny. :) Är väldigt nöjd över dem och hoppas Jenny och Mamma gillar det. :) Annars blir jag arg! Hahah nej då ;) Smaken är som baken och det är tanken som räknas.

Sen har jag inte gjort så mycket fram till en stund sen. Kollat bloggar, tittat på TV och så. Mamma och Sanna kom sen. Har nyligen pratat med kuratorn och mamma. Den andra kunde inte vara med. Shit vad jag får upprepa saker och så. Är riktigt ledsen över ämnet vi pratade om och stackars Sanna som var i samma rum som hörde mig skrika, vara ledsen och arg m.m.. Men hon är så förstående. Mina systrar är verkligen dom bästa som finns! :)

Nu ska jag se på Hanna Montana och försöka lugna ner mig. Är ganska upprörd just nu. :(



Kommentarer
Postat av: Pilla

åh va fina bilder på oss:) hoppas det känns bättre nu. kram

2009-12-02 @ 21:54:22
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0