Julafton.

Hur har ni det såhär vid jul! Jag hoppas ni har det bra och får vara med era nära och kära. Och inte vara ensamma. Det kan ju inte vara så kul. Själv så tyckte jag inte denna jul var så speciell..
Just nu är jag hemma. Åkte strax efter lunch hem. Det är ganska jobbigt att åka färdtjänst för det skakar så mycket.
Men det gick bra och var värt det. Roligare och fira jul hemma än på sjukhuset.

Har ni fått något roligt då? jag har fått lite smått och gott. Vart småpresenter iår. Men det gjorde inget för det är inte det som räknas. Jag hade inte önskat mig något heller.nSka visa presenterna senare. Kommer nog ta med det till sjukhuset.
Jaja. Snart ska vi käka lite. Är inte så super sugen men jag tar lite iallafall.
*Hör just nu att dom spelar julmusik i vardagsrummet* Heheh!

Vi hörs nog senare om jag orkar. Men det blir nog sent. Åker ganska sent härifrån.


Vår gran som är mini. Strax över 1m hög! :D

Jag med katten på magen                            Jag

 

Min lillasyster som tomte!

Nu ska jag käka! Bye! Ha en fortsatt bra jul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul älskling

kram jenny

2009-12-24 @ 20:11:13
Postat av: monica o baby felice

Absolut!! Det är köpt på veromoda i skärholmen :)

gott nytt år på dig!! KRAM!!

2010-01-01 @ 08:02:26
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0