Jahaja

Nu är det väl dags att packa lite grejer som jag ska ha med hem så jag har nånting att göra till imorgon. Datan ska slävklart med men den tar jag nog sist. Finns kanske inte internetgrejs hemma till denna. Annars får jag ta låna datorn som är hemma. Det funkar väl det också.
Det är jävligt nervöst ska ni veta. Usch! Men jag ska få träffa min lillasyster och djuren! :) Tyvärr är min äldre syster hos pappa tror jag men henne får jag träffa en annan gång :) <3

*Tittar ut genom fönstret och det snöar än* Snöar det hos er också?

Aja, nu ska jag nog käka. Har inte ätit något idag. Sen packa lite smått. Taxin kommer 18.30. Blir liggtaxi hem. Alltså man ligger på en sån grej man har i ambulanser. Jag tror det blir bäst för mig nämligen.

Träffade även en doktor från psykiatrin idag. Vi pratade lite och jag tror inte jag har öppnat mig så mycket som jag gjorde till honom till nån annan. (vart meningen rätt nu) ? Hmm
Det var verkligen en trevlig läkare ich han förstod mig himla bra tycker jag. Vi pratade om varför jag inte riktigt vill hem, lite om familjen och bara lite allmänt. Pinsamt att jag började gråta men et kanske va bra att visa att jag inte mår så bra som jag försöker visa alla och det är nog inte första gången han ser någon gråta. hehe
Om du ser detta (läkaren) Så vill jag bara säga, Tack för att du kom!

Jaja nu måste jag sluta skriva... Hmm Vad ska med hem?

Kommentarer
Postat av: muffins

hej, gillar du inte snö? de som är så mysigt^^ vad skönt att han verkade förstå dig, doktorn. de måste ju va skönt att öppna upp sig ibland och få ut lite känslor å inte bära allt inom sig. försök anförtro dig till nån mer, det gör säkert gott i längden. jag skulle oxå va nervig över att åka hem till ett nytt ställe man aldrig sett, fast jag förstår att läget är mer nervigt för dig. men det kommer säkert gå bra. tänk på djuren och lillasyster <3

lycka till å berätta gärna hur de var sen

kramkram

2009-12-15 @ 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0