jahaja

Dagen börjar sakta närma sig mot sitt slut och jag är glad att det har gått någorlunda bra trots att det har varit super jobbigt. Men vad ska man säga? Jag överlevde! eller nåt
Duschen är också avklarad så nu slipper jag det imorrn. Super duper!
Hoppas omläggningen blir tidig imorrn. Det skulle vara pricken över i:t :D (haha nu kommer jag säker inte få det bara för det) hmm..

Nyligen sattes blodet igång. Har blodsmak i munnen. Mums! (NOT) ganska äkligt.. Men jag behöver ju blodet så det är bara att härda ut. Hade Hb 75 och mitt CRP har höjts. Vet inte var det låg på.. Fick bara höra det.
Nu ska jag fortsätta se på 3an.
Mamma har slutat jobbet så hon kommer nog snart också :) Har inte träffat henne idag så det ser jag fram emot även om jag såg henne igår. När hon kommer och när man är med henne så känner man sig lugnare. Hon sprider lugn! Vilket är jätte skönt.

Nog med babbel. Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-22 @ 18:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0