Hemma på permision

Familjens sötnos!



Är hemma på permis över natten. Skjutsen gick bra men OJ va mycket snö det var ute alltså. Shit!
Jaja är nu hemma och har inte gjort så mycket. Finns inget att gpra mer än datorn (som vi alla delar på just nu medans jag är här hemma), snacka en massa skit med syskonen och leka med djuren.
Börjar redan tröttna här. Det är trångt och de är skitmycket saker i lägenhetn, visst den är skit fin om man bor ca: 1- 3 personer. Men inte 4 pers,en hund och en katt. Jag lovar at det blir trångt Usch! Men jag ska bara vara här tills imorgon eftermiddag. Då jag kommer tillbaka så får jag väl säga det till dom att det inte var så jätte bra hemma. Trivs inte så mycket just nu...

aja skriver inge mer för idag. God natt med er! Kram



Sannas ena albino råtta



Kommentarer
Postat av: muffins

hej, synd att de va trångt men de kan ju va ganska mysigt. var de inte lite kul annars? träffa syskonen och djuren? eller är det roligare på sjukhuset?

snart ut i snön igen då, när du ska tillbaka :)

kram

2009-12-16 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0