God Morgon

God morgon mina kära läsare. Vad händer idag?
Troligtvis blir det omläggning idag efter lunch. Hoppas jag iallafall.
Jag är iallafall klar och redo till en omläggning. Blev väkt ca. 07.20, tog smärtstillande och gjorde mig redo för att duscha.
Hoppas verkligen det blir omläggning idag och att dom inte skjuter upp det tills imorrn. Jag har nämligen andra grejer som måste göras imorgon. Som testa armcykeln, träffa kuratorerna och så.
Jaja, ska vila nu tror jag. Mamma är här, hon ligger också och vilar just nu. Skönt!


Kommentarer
Postat av: muffins

hihi va roligt med en armcykel, de skulle jag vilja prova. hoppas omläggningen gått bra och att du får en skön helg. åå på söndag är det lucia... älskar det, så mysigt. ska upp och titta på luciatåget på tv på söndag svt1 kl: 7.00

titta du med, de brukar va jättebra oxå blir det så mycke mer julkänsla.

kramkram

2009-12-10 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0