God Morgon!

God morgon på er! Har ni sovit gott? Själv så har jag sovot som jag brukar. Varken bra eller dåligt. Vaknade för ca en timme sen. Har precis fått i  mig en pepparkaka, lussebulle och lite glögg. Dom har det framme idag för det firas lucia idag här på sjukhuset.
Vet att det är lite tidigare men de kanske inte går för dem på söndag. Men då blir det nog och titta lite på lucia på TV. Det kan vara riktigt mysigt tycker jag. :)

Usch nu börjar jag bli nervös för provningen av min armcykel. Tänk om jag inte kan ha den? Usch jag kommer bli så ledsen då. Det är bara och försöka acceptera läget om jag inte kan ha den trots att det är jätte svårt :S Usch! Måste allt vara så svårt här i livet? Aja..

Nu ska jag vila lite och höra efter om jag hör någon lucia sång. Jag ligger inne på mitt rum med dörren och dom är i lekrummet tror jag. Men förmodligen hör man lite för lekrummet är typ vid mig.
Hörs sen!




Min frukost! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0