väntar på besök

Hejsan alla goa läsare!
Eller alla och alla, det är några iallafall. :) Nu ligger jag här i sängen på mitt rum och får blod. Hade väldigt lågt blodvärde. Det låg på 64 tyckte jag hon sa och det är väldigt lite.
Annars har det inte hänt nånting idag. Väntar på besök av min syster som väkte mig vid halv ett och frågade om hon kunde komma snart. Hihi! Men det är bra.
Jag ska inte sova bort hela dagen trots att jag är väldigt trött. Tröttare blir man dessutom av dåligt blodvärde.

Så jag har alltså sovit hittills förutom då vi tog prover.
Jag kommer tyvärr inte upp idag för jag mår inge bra. Det är jätte jobbigt med stumpen som gör ont och vätskar m.m. Sen blodet. Hoppas man blir lite piggare sen då. Tråkigt bara med dendär medicinen efter som tar flera timmar. Snarare ett helt dygn (alltså 24timmar)
Ska nu titta på The biggest loser medans jag väntar på min syster! <3 :)

Hör av mig senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0