Hej!

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har typ sovit bara och smsat lite med Emily. :) Hehe! Mamma var även hör för ett tag sen. Vart en snabb visit för henne för dom behövde tydligen någon på jobbet och mamma är så snäll och erbjuder sig! Hon är nämligen så snäll! <3 :) (Det ni) Hahah nej då!

Idag händer nog inget. Blir nog mest och ta det lungt. Gulliga personalen har erbjudit sig att sticka iväg och hämta mat till mig om jag vill ha vilket jag funderar på. För dom hade tydligen det ganska lungt. Så gulligt av dom att erbjuda sig att hämta maten! (Jag betalar då men dom hämtar den till mig) Hihi!
Nej usch jag har verkligen inget att skriva just nu.
Snackar med pappa, ska kika runt lite på nätet. Kanske kolla i någon pyssel katalog och sen fundera på om jag ska beställa mat. Det visar sig!





Detta köpte jag igår på marknaden. Är himla nöjd. På plånboken ska det vara hello kitty för er som inte ser det. Och väskan är också himla bra för den kan man använa till allt som typ skola, shopping och så eftersom storleken var så bra. En allt-i-allo väska typ :D Och priset var inte alls så farligt dyrt. Gick typ på 330 kr ungefär. Och det vr ju bra.

Aja jag ska kika vidare. Hörs!  

Kommentarer
Postat av: muffins

oooh pysseltidningar... vad kul, vad heter dem? jag älskar pyssel. det är ju allti kul med olika flätade grejer tycker jag, har du provat "cobra stitch"? en lätt flätmetod som ser svårt ut :P blir jättefina armband och snoddar. man kan även fläta in pärlor och så, då får du bara beställa massa fina band/snören å pärlor. om jag förstår det rätt brukar du pyssla mycke på sjukhuset, är det personalen som visar pyssel? de finns kanske nån av dom som kan "cobra stitch", ett hett tips ;P du kan ju fråga runt lite!! kramkram

2009-08-29 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0