Försöka sova då?

Jahaja.. Försöka sova då? Klockan är mycket men jag kan verkligen inte sova. Det gör ont i benstumpen och det känns även så obehagligt i stumpen. 
Tack och lov så är det inget jag behöver vara pigg till imorgon. Ska ju bara sova ändå sedan (men i narkos) så det är skönt. 

Imorgon är inte bara omläggning som vanligt. Har pratat med kirurgläkaren idag. Han berättade att min port-a-cath har börjat visa sig genom min hud. Så det är dags att nya den till ett nytt ställe. Det blir så efter ett tag, att porten "kryper" ur mig genom skinnet för att jag har så tunt skinn på kroppen. 


Blivit markerad vart han ska snitta och stoppa in den nya. Håll tummarna att platsen på porten blir bra och att resultatet blir som tidigare gånger, dvs inget strul..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0