Kvar på sjukhuset!

Åkte aldrig hem igår efter omläggningen. Kände mig jätte konstig i kroppen. De gnodde, molade och kändes som jag hade en soda stream maskin mig. Som kraftig kolsyra som rörde sig. 
Det var jätte obehagligt, men gjorde inte ont. Tack och lov! 
 
Vikten togs igår kväll och jag fick då se att jag ligger några kilo plus i vikt. Jag tror ärligt det är därför jag kände som jag gjorde igår, vätskan samlas i kroppen istället för att "göra" sig av med det. 
Under natten fick jag vid två olika tillfällen vätskedrivande intrevenöst och min vätskedrivande i tablettform som jag tar 3gånger i veckan som är starkare form. Men trots det så blev det inte bättre. 
Idag känner jag mig jätte svullen i foten samt i jumskarna. Svullnaden har verkligen satt sig från brsöthöjd och nedåt i kroppen framförallt, vilket är hemskt! 
Har varit idag till Fysiologkliniken för att kolla hjärtat.
 
 
Jag misstänker att hjärtat sviktar en del. Jag hoppas så att det finns någon lösning snart så svullnaden försvinner och kroppen gör sig av med all extra vätska. 



Kommentarer
Postat av: Sarah

Krya på dig!

2015-05-28 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0