Florén Handicrafts på Facebook!

För några få veckor sedan beställde jag en tovad miniatyr på min katt av en kvinna som heter Olga Floren. Hon har även en Facebooksida där hon lägger ut en del tovade djur som hon gör + en del annat handgjort. 
Jag är så nöjd över min katt jag beställde och tipsar gärna om henne till er som kanske har djur och vill ha miniatyr på dem. 
 
 
 
Min katt är ca 7-8 cm hög och jag betalade 250kr + frakt för min. Hon tar ca 200-250 kr beroende på hur svår djuret är och hur mycket färger som behövs. 
Hon tovar mest hundar och katter, men jag tror inte hon är omöjlig om man vill ha miniatyr på något annat sorts djur. 
När man beställer så kontaktar man henne på Facebook i ett privatmeddelande. Och så skickar man bilder på sitt djur från alla håll och vinklar som hon sedan studerar och tovar till. Hon skickar sedan bild när den är klar och man gör betalningen sedan och ger adress. Så kommer djuret hem välpaketerad i en låda. 
 
 
Är du intresserad eller vill se mer, så gå in i länken HÄR så kommer du till hennes Facebooksida. Jag avslutar med en riktig bild på katten 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0