Blod påkopplat!

Blodvärdet låg bara på 68 idag. Inte alls högt, så nu ska här tankas blod! Mår för övrigt fint. Lite sur över att blodet kopplades på så sent bara. Sköterskan fick ju reda på provsvaren redan runt fyra snåret, så jag förstår inte varför det inte kopplades på lite snabbare. 
Jag känner bara att, mår jag bra efter omläggningen imorgon så vill jag ju upp och röra på mig. T.ex gå till affären. Men eftersom jag fick blod påkopplat så sent så innebär det att desferalet kopplas på sent och blir klart sent imorgon. 
Desferal är dropp som jag får i samband med blod då det har med järnet att göra. Men det är så jobbigt att båda påsarna desferal tar 20h ungefär sammanlagt att droppa in i mig. 
Så jag känner att mår jag bra, så är det, det som kommer hindra mig att röra på mig.. För det är ju klart man hoppas att man mår bra efter omläggning! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0