Pysslat!

Kan inte riktigt sova just nu så jag har pysslat ihop den bruna ugglan på bild nedan. Dem andra två har jag gjort tidigare men jag tänkte att dem alla får vara med på bild för dem hör ihop i ett litet pysselkit från Ica.
I det materialsatsen fick man alltså material till tre stycken ugglor i olika färger. Enda man behövde var lim och en nål.
Alla delar var t.om färdiga, så jag har sytt ihop huvud och kropp på alla samt stoppat med vadd. Sedan limmat på näbb, ögon osv.
Jätte smidigt kit, perfekt till pysseltokiga i dem flesta åldrar!
Och kitet för dessa tre kostade enbart 50kr - knappt någonting! 

Tycker dem är jätte söta! 

Jag tog även en bild utan blixt så ni ser hur dem glimmar lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0