Studentkort till min syster!

Har under kvällen pysslat ihop ett studentkort till minnsyster som tar studenten på fredag.
Använde mig av olika papper, lite spillbitar av band och så hade jag lite blommor, student mössa och andra figurer i papper som jag använde mig utav.
Vad tycker ni?




Själv så är jag inte helt nöjd. Texten fram (hennes namn) blev lite sne, och det går ju inte att göra om nu.
Men det här duger väl iallafall. Känns okej att ge detta men det hade ju varit ännu roligare om jag hade varit 100% nöjd.
Tycker dock att den är finare i verkligheten än på bild. Det rosa bokstäverna gör sig inte rättvis på bild b.la..

Nu får jag hålla tummarna att hon inte läser min blogg, men jag tror inte det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0