Just nu!

Fått en påse blod påkopplat nu. Fick höra att jag ska få en påse idag.


Det är skönt att blodvärdet inte är jätte lågt idag och att det räcker med en påse blod.
Men jag är jätte trött. Tror det beror på att jag sov fruktansvärt dåligt inatt. Jag somnade inte förrän runt fyra snåret. 
Kunde verkligen inte få ro att sova fast jag egentligen var trött.
När det händer så blir man bara frustrerad och nästan stressar upp sig själv. Allt blir bara en ond cirkel..
Ni kanske känner igen det?

Kvällen blir lugn för min del. Sitter i sängen på sjukhuset. Precis fått in en flaska Pepsi av undersköterskan. Det har dem här på avdelningen som jag kan få. Haha! Nom nom!! 


Målar lite i målarbok och lyssnar på livesändningen om försvunna Lisa Holm. 
Tycker det är så hemskt att hon är försvunnen. Alla nyheter om henne ger mig ingen bra känsla alls och jag önskar så att jag kunde göra något för att få hem henne. 
Det önskar nog dem flesta och jag tycker det är fantastiskt vad många det är som engagerar sig i att hitta henne.


Fynd efter fynd hittas, och jag hoppas så att det snart får ett avslut och att Lisa kommer till rätta. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0