Sjukhuset!

Precis kommit ut från duschen. Skönt med dusch! 
Nu sitter jag i mitt rum på sjukhuset och ser på Sommar med Ernst samtidigt som jag målar lite  i en målarbok jag har med. 


Är väl inget fan av honom, faktum är att han är svår tycker jag att roas av. Men mycket är fint av det han visar upp på tv! 

En påse blod droppar också på. Blodvärdet låg på 80 idag, så det blir en påse blod som jag ska få. 


Annars så är det rätt lungt här. Ska fortsätta måla en stund till. Sedan så blir det väl att sätta sig vid datorn. Såg att dem lagt ut hela säsongen från Big Brother 2005 på kanal 11 play. Vilken lycka!! Var ju så länge sedan och det är ju så kul att se igen.
Så blir nog att köra marathon på det några avsnitt till jag ska sova. 

Imorgon är det omläggning igen. Hoppas på tidigt tid. Får heller inte glömma bort att be läkaren kolla på min port-a-cath. Har blivit röd runt om och även haft ont då jag varit hemma. 
Som en stickande smärta där. Tänkte så inte porten är på väg att krypa ut genom huden. Den har varit nära förut, och då har man fått byta den. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0