Kvar på sjukhuset!

Som rubriken lyder så är jag kvar på sjukhuset. Jag började känna mig konstig redan på uppvaket efter omläggnigen. Kunde knappt andas och det var som en gnolande och molande värk i kroppen. Framförallt i hslen, axlar och ut på armarna.. 
Det blev inte bättre när jag kom till avdelningen, och jag fick nästan lite panik för att jag kände att det inte gcik att andas. Syret ville ine ner i lungorna kändes det som. 
Kontroller togs som syremätning, blodtrycket, puls och tempen. Det visade att syremätningen var lite låg samt blodtrycket. Så jag har nu fått syrgas påkopplat. 
Hade även 38;6 i feber så har fått paracentamol 1gram (alvedon liknande i dropp)  

Tempen har gått ner till 37;7 tack och lov, men det känns fortfarande jobbigt med andningen trots att jag har syrgas på 3liter. 
Jag har fortfarande problem med denna molande och gnolande värk i krppen. Det är en fruktansvärd känsla och även riktigt obehagligt. Och oftast beror det på att hjärtat sviktar lite och kroppen samlar på sig vätska som gör att jag känner så som jag gör.
 
Jag som ville ner på Power meet och se fina bilar. Jo visst, detta blev min fredagkväll... Hoppas på bättre tur imorgon då det är sista dagen av Power meet för i år. 
Håll tummarna nu att jag kommer iväg då 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0