Ingen mat beställd!

Ingen här på avdelningen har beställt middag till mig idag. 
Förstår dock inte varför, om det missas eller så? Jag menar, det är ju inte första gången jag är här på sjukhuset och avdelningen och definitivt inte sista heller.

Sköterskan fick iallafall ta lite pengar av mig och springa till cafeterian för att köpa mat. Jag får inte lämna avdelningen då jag är nyduschad med bakterie"dödande" tvål nämligen. 

Från cafeterian blev det en lövbit och pommes.


Det är sällan man äter just lövbit, men det är jätte gott. 
Så det ska jag nu få i mig. Väntar även på att få en påse blod påkopplat. Mitt blodvärde låg på 84 idag så det blir en påse idag. Det är skönt att det är en ganska okej blodvärde. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0