Huvudvärk..

Ligger i sängen och känner mig helt låg i kroppen. Orken har försvunnit och jag har fruktansvärt ont i huvudet...
Gissar på att denna värme ändring i vädret är en stor bidragande orsak till att jag känner som jag gör.


Har så fruktansvärt svårt för värme. Inte nog med att all energi försvinner och att man trots det ändå inte är utvilad på nätterna för att det är så kvavt och klibbigt, så blir det jobbigare med mer värk och starkare smärtor när det är sommar och varmt.
(Kärlen vidgas ju vid värme och det kan orsaka smärta) 
Det bästa är att försöka hålla sig sval och svalka sig så gott det går, helst av allt vill jag bada eller duscha ner mig, precis när jag vill, men det är ju uteslutet.. 
Efter helgen ska det förhoppningsvis bli lite svalare igen vilket jag håller tummarna på att det blir! 

Nog pratat om värmen och mitt klagomål. 
Resten av kvällen blir bara att ta det lugnt, håller nästan på att somna för jag är så trött och huvudvärken är inte rolig. Blod ska även kopplas på nu då värdet var lite lågt. 
Imorgon hoppas jag på tidig omläggning så jag kan försöka ta mig ut och se lite bilar sedan i stan. Årets första dag av Power Big meet har ju startat! 

Avslutar med en bild på Scandalbeauties limo som jag såg tidigare idag, då jag kom med taxi. Är dem här för power meet tro? 






Kommentarer
Postat av: Jennie eklund

Det hade du alldeles rätt i söta du :)
Vi va där:)
Kram

Svar: Hoppas ni hade skoj! :)
Kram
Saara

2015-07-06 @ 23:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0