Allsång på Skansen!

Skulle ha åkt på omläggning vid 10:00 idag, men dem ringde från operation redan strax efter 08:00 och sa att jag kunde komma på en gång.
Det var riktigt skönt att jag fick komma tidigt ändå.

Omläggningen tror jag gick bra. Var nere  på avdelningen fortare än vad jag brukar. 
Droppet jag hade tidigare blev också klart fort. Så jag tänkte att då kan jag ju vara ute en stund innan jag åker hem då jag har min taxitid på stående tid klockan 22:00.
Det är ju tråkigt att bara vänta på rummet om man ändå är klar tidigt för en gångs skull! 

Drog till Max hamburgarerestaurang som ligger här rätt nära, för att käka lite. Det hade ju blivit fel med maten här på avdelningen. Infektion hade fått min avdelnings matvagn och min avdelning hade fått infektions matvagn. Och infektion hade inte reagerat över det tydligen så det blev som det blev.
Så det jag fick välja mellan var nå lax soppa eller grönsakslasange. Hehe!

Då var Max bättre. Satt ute och käkade där, därefter drog jag till Coop extra för att handla lite innan jag gick tillbaka mot sjukhuset.


Nu är jag tillbaka på mitt rum. Sitter och tittar på Allsång på Skansen och käkar fruktsallad från Coop. Precis som pastasallad, så kan man plocka sin egen fruktsallad. Gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0