Saara tipsar! - Melodifestivalen appen



Är du ett stort Melodifestivalen fan precis som jag, men ibland har strul att ringa in och rösta?
Mitt fall för att jag har kontantkort "fast" på telefonen. Du funkar inte sådant som att ringa in, vad jag vet då jag har försökt, men då till ett annat program..

Då vill jag tipsa om Melodifestivalen appen!

Man laddar hem den via iTunes eller google play (beroende på vad man har för telefon) sedan gör man snabbt ett konto. Jag anslöt via Facebook och mitt Facebook konto.



Via appen går det då att rösta på sitt favoritbidrag (visserligen max 5ggr och röstningen går bara att göra under tiden bidraget man vill rösta på spelas) men det är gratis!
Man kan även tippa programmet, hur man tror det går.

Jätte smart app och den funkade så bra förra programmet. Hoppas den funkar bra igen!
Ett tips till er att prova på! 

Nu tagga till progammet start. Kom igen Linus!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0