Kvar på sjukhuset!

Idag på omläggningen blödde jag ganska mycket. 
Tog blodprov för att kolla blodvärdet nu på kvällen. Det låg bara på 75 så jag behöver få blod och blir kvar på sjukhuset.


Jag har också väldigt ont i ryggen. Kände de redan på uppvaket och att ha ont i ryggen utöver min vanliga värk efter omläggning (som dessutom var kraftig smärta idag) var extremt jobbigt. 

Varför jag har ont i ryggen kan jag verkligen inte svara på, men läkaren tror att jag har sträckt ryggen i samband med omläggningen. Dem var tvungna att vika och vända mig åt sidan lite extra idag p.g.a blödningen.
Jag får helt enkelt vänta tills det ger med sig och försöka ta smärtstillande om det blir för jobbigt även om smärtstillande inte hjälper helt.

Tidigare idag efter omläggning. Fullproppad med intravenösa medel..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0