Just nu!

Är med Caroline just nu. Har kikat i några butiker. 
Hittade ett par tre kvarts byxor på Cubus som jag ska ha ute när det blir varmare. Carro hittade dem först och jag tänkte: "Jag ska också ha!" Haha! 
Så det är det jag har hittat. Nu käkar vi bara här på McDonalds innan vi ska hem till henne.


Käkar Happy meal med en mellan Cola istället för liten (tog ej leksak eller kartong med) för er som undrar. Hehe!
Gott gott! Men Carro skrämmer skiten ur mig när hon är nära på att sätta sin cheeseburgare i halsen. Jisses så rädd jag blev! 
Nej men vi ska käka upp och sedan dra vidare till henne som sagt. Tror det blir Ica snabbis först. Jag ville bara lämna någon rad medan Carro knappar på sin telefon. Mår fint idag så passar på att njuta! 
Hoppas ni med mår bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0