Hemma!

I skrivande stund är jag hemma själv. Var hemma runt 14:30 ungefär. Assistenten fanns här och tog emot mig. Men hon jobbar delad tur idag och har alltså "rast" nu.

Var tidigare idag på röntgen för ryggen. Eller ja, ländryggen. Har fortsatt ont och det är verkligen jobbigt.
Men röntgen visar inget konstigt förutom urkalkat skelett. Vilket jag redan vet att jag har. 
Läkaren sa också att det kan vara så att kotan längre ner på ryggen har pressats ihop pga mitt sköra skelett. Men då är det så lindrigt att det inte syns.

Jag får helt enkelt hoppas att det snart går över. Men det är jobbigt!
Nu ligger jag bara i sängen och dricker té. Fick hem senaste Vecko Revyn som jag kikar lite i. 


Ska nog försöka vila lite sedan innan det blir fullt hus här hemma igen. 
Inte sovit mycket alls inatt nämligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0