Blodvärde på 93 idag!

Idag har jag en av dem högre blodvärderna. Fantastiskt skönt! Det ligger på 93 idag!  Det är så otroligt sällan det är så högt och när sjuksköterskan sa adet så utbrast jag: Oh fi fan! Haha! 
Ingen blod idag med andra ord. Så skönt! 
 
 

Men däremot är jag fruktansvärt trött, så blir att bara se på youtube och webbTV resten av kvällen.
Tror det sitter i från igår då jag var iväg och träffade Carro. Känner ofta av dagen efter då jag har varit iväg. Antingen blir jag trött, får ondare eller i värsta fall både och. Men såklart är det värt det! 
Älskar att umgås med Carro. Med henne mår jag b.la som bäst.  Vi behöver verkligen inte göra någonting eller det spelar ingen roll vart vi är heller. Har det skoj ändå! 
 
Men jag ville bara lämna någon rad här. Orkar inte skriva något större. Önskar er en fin kväll och en god natt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0