Usch denna fuktiga värme! + just nu

Denna värme är verkligen inte rolig. Luften står verkligen helt still här och jag kör just nu med både takfläkt Och bordsfläkt för att försöka få snurr på luften. Men det går si sådär..

Blir verkligen orkeslös när det är så här. Dessutom känner jag nu hur stumpen börjar kladda sig och lukta. Bakterierna jag har lär väl stortrivas i stumpen och såren just nu. 
Får be dem ta CRP imorgon för att kolla hur infektionsvärdet ligger till. 
Känns som det är något på gång. Hinner väl lagom bli något strul till lördag då jag fyller år. Det skulle inte förvåna mig.

Nu ligger jag bara i sängen och målar. Och tittar på Hungergames som går på 3:an. 


Efter filmen blir det att sova. Eller åtminstone försöka. Men det är troligt kvavt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0