Min torsdag i meningar!

Vaknade runt 11:00 av att assistenten kom för dagen. 
Segade lite genom att spela Hay day på telefonen. Tycker det är skönt att ha runt 10 minuter på morgonen till att spela, och på så vis bli lite klarare i huvudet efter natten. 
Det är ett tips till er också! Om ni är lite sega på morgonen.

Därefter började vi med stumpen. Lindade benet och bytta gårdagens dyna som var blöt, samt satte på en ny på samma ställe.
När vi var klara med det så gjordes brunch. Eftersom klockan hade blivit så mycket. Stekte bacon och kokade makaroner och rörde ihop det sedan tillsammans med äggulan från ett rått ägg. Låter kanske jätte äckligt, men det är jätte gott! Haha! 
Tycker det blir så torrt utan äggulan. 

När jag sedan har fått lite i magen, så fixade jag mig i ordning det sista som behövdes göras innan taxin kom. Som borsta håret, tänder och spola katetern. Klockan 15:00 kom taxin och jag åkte mot sjukhuset.
När jag kom fram så tog man prover direkt på mig och strax efter kom pappa och Annabelle på besök. Han hade med sig en glass och skraplotter som en tidig gåva eftersom jag snart fyller år (på lördag) 


Blev jätte glad för det, för jag hade inte förväntat mig något. 
Nu har jag dock svårt att bestämma om jag ska skrapa dem ikväll eller om jag ska spara till på lördag? Hehe! 
Vet inte om han läser min blogg: Men tack pappa och Annabelle för dem lotterna! 

Vid fem tiden var det dags för middag och efter middagen dusch.
Nu under kvällen har jag bara tagit det lugnt. Blodvärdet låg på 86 så slipper blod idag och det är ju skönt.
Det blir nog bara att ta det fortsatt lugnt. Se på webb-tv och youtube till jag ska sova.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0