Höger hand!!

Jisses så öm och ont jag har i min högra hand. Eller rättare sagt - handryggen. 
Den är väldigt blå och jag har dessutom en otrolig bula på handryggen.

Misstänker att ett kärl spruckit ordentligt när dem tog blodprov när jag var sövd,  Exakt vad och varför vet jag inte då jag aldrig fick svar på det när jag frågade sedan.
Men jag kan just nu inte spänna handen ordentligt för det gör ondare då. Hoppas verkligen detta lägger sig snart! 


Onda handen ovan och min normala hand nedan. Bulan vill inte riktigt synas ovan på bild.



Jag är iallafall hemma nu och har tagit helg. Ätit lite tacos som fanns hemma lagat när jag kom. 
Nu käkar jag en kvällsmacka och kopp rabarber te. Sedan blir det väl att försöka sova. Ska till Hallsta imorgon. 

Önskar er en god natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0