God natt!!

Haft en riktigt fin dag hemma med folk som har kommit på besök på käk och fika till mig. 
 
Dagen startade med att mamma väckte mig runt 11:00..
Var riktigt trött efter en halvdålig natt, men det var bara att försöka vakna till då. 
Bestämde mig för att rensa svamp så jag kunde göra en smörgås med svamp på till frukost. 
Där efter kom mamma in med födelsedagspresenter. Fick presentkort på ICA, trisslott "paket" och en Knep & Knåp tidning. 
Även Sanna kom med födelsedagspresent och av henne fick jag två målarböcker i mindre format och en glasburk med godis i. Tack till er alla! 
Sedan gjorde jag mig iordning och klar för dagen och lite besök. 
Min goda vän Carro var den som skulle komma först till mig så därför tänkte jag att det kan ju vara bra att jag är klar då hon kom tidigast. 
Jo var bara det att taxin var runt 30-35 minuter sen ungefär. Inte okej med den stora förseningen! 
Men hon kom iallafall tillslut och det var så skoj att se henne igen.  
Carro hade även med sig present och jag fick en målarbok av henne också. Tack snälla! 
 
Strax efter kom min gudmor och gudfar hit. Av dem fick jag ett handgjort smycke och en nyckelring som även den är handgjord från Finland. 
Tyckte även dem sa att det kommer från det ställe i Finland där min morfar växte upp. 
Min mormor och morbror kom strax efter gudmor och gudfars ankomst, så vi tog oss ut allihopa där vi hade dukat upp maten och fikat.
Av dem fick jag massor av trisslotter. 
Till käk så bjöd jag på kräftor, räkor, sallad, baguette och lite annat smått och gott som hör till. 
Och efter blev det fika på Al mondy som jag tycker om. Var riktigt gott! 
 
Pilla och hennes familj kom under eftermiddagen också och grattade. Och av henne fick jag pärlplattor i Hello Kitty som jag önskat mig. 
Jörgens föräldrar kikade även förbi under kvällen utan att jag visste att dem skulle komma och av dem fick jag pengar i present. 
Klockan 20:45 åkte Carro härifrån och jag har bara tagit det lungt. Spolat kateter, och stretchat + fått massage. Och nu ligger jag i sängen och dricker te. Ska väl strax föröska sova. 
Känner mig rätt trött och seg efter dagen så har jag tur kanske det går bra att somna inatt. 
 
Är jätte glad för allt jag fått, och även glad för att folk kunde komma! 
Tack till er allihopa!! 
Tänkte visa imorgon vad jag har fått. Har inte tagit kort på allt för jag är så trött. Hehe! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0