Fått lite tidigare födelsedagshälsningar och presenter idag! ♡

Fått fina födelsedagspresenter och hälsningar idag. 
Är så glad över allt, och det värmer verkligen mig att jag har så fina personer, personal och vänner runt omkring mig. 

På sjukhuset vaknade jag upp på uppvaket och fick fram en påse det stod Kicks på. Fick höra av personalen att Louisa varit förbi, men jag sov då. (Typiskt att jag gjorde det) 
Av henne fick jag presentkort på Kicks. Blev verkligen jätte glad över det. Och jag gillar Kicks, är oftast där jag köper smink eller parfymer. 
Så det ska bli jätte skoj! 
(Cencurerade summan för pengar tycker jag inte berör alla och det är även känsligt ämne för många, vilket jag respekterar) 

Då jag kom ner på avdelningen från uppvaket. Pratade jag lite med mamma på telefon som skulle komma och överraska avdelningen med bullar från mig. Jag brukar försöka köpa något att bjuda dem då jag fyller år. Och detta år blev det bullar.
Strax efter kom personalen in och sjöng och hurrade för mig och hade med sig födelsedagspresenter. Dem är ju så goa på avdelningen fast det samtidigt är pinsamt när dem sjunger. Haha! 

(Cencurerar vilken avdelning det är jag finns på emellanåt) 


Ett par jätte fina örhängen i silver, som jag nu har på mig.



Och en målarbok som jag inte har. Så det var ju jätte kul! Det är min första från den "Art and Therapy" serien. 


Hemma låg en hälsning från mitt assiatansbolag. Det är ju jätte snällt av dem att skicka hälsning! 



Är så glad över dessa saker. Tack snälla allihopa!! 
Kanske låter fjäskigt, men jag är lyckligt lottad som har så bra undersköterskor, sjuksköterskor, vän som Louisa och så bra assiatansbolag just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0