Blod påkopplat!

När jag kom till sjukhuset så togs det blodprover ganska så direkt. Har även fått svar på dem samt varit in i duschen. 

Mitt blodvärde låg idag på 79, så det blir 2påsar blod som jag ska få. Första kopplades precis på nu. 


Och så får jag andra påkopplat imorgon bitti. Förut fick jag det blod jag behövde direkt efter varandra, ungefär. Men nu ska denna metod provas för att man får vara lite försiktig när man ger dropp i blodbanan. Så det inte blir "störning" och jobbigt för min kropp/hjärta. Så jag svullnar på mig. 
Dem tror att detta är mildare för min kropp, att man inte ger allt på en gång. 

(Dålig förklaring men vet inte hur jag ska förklara. Hehe!)

Nu ska jag käka lite för middagen bör komma när som helst. Sedan bara vänta på att Idol ska börja klockan 20:00. Är så taggad på dessa additions. Kanske ska måla lite fram till dess? 

Bild lånad från tv4.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0