13: November

Har precis kommit ut ur duschen. Usch jag är så trött just nu. Jag sover inget vidare bra p.ga hostan just för att jag hostar så mycket. Tyvärr blir det bara värre och värre också. Det har även satt sig på spändbanden så min röst är lite ändrad.. 
Nu blir det att försöka vila upp sig så det inte blir värre som luftrörskatarr eller i värsta fall lunginflammation. 
Men ärligt talat, så mår jag inget vidare heller för tillfället.. Känner mig tung i huvud och kroppen, igår kväll hade jag feber men är feberfri hittills iallafall. 
 
Köpt på mig lite halstabletter. Hjälper ju såklart inte helt och hållet men det känns ändå "skönt" och lenande för halsen att suga på dem. 
 
 
Blir även att försöka blåsa mycket i min pep pipa.. Så lungorna hålls igång lite och man orkar hosta upp det äckliga slemmet. Too much info, i know! 
 
 
 Nu blir det att kolla youtube och film resten av kvällen, sedan hoppas på lite sömn inatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0