4:e Mars - Tips på app!

Vill tipsa om en riktigt bra app som jag gillar. Jag har den på min iPhone och den heter LINE camera.
Det är en foto app 
 
 
Med dem appen så kan man:
- Sätta dit sticker. Allt från hjärtan, datum, stjärnor till mat och texter. m.m.
- Ändra bilden till t.ex svartvit, papper, negativ, fish eye osv. 
- Sätta dit ramar
- Göra collage
- Retuschera sig
- Skriva på bilderna
- Rita på bildera
 
Det finns hur mycket som helst att fixa och dona om. Är du som jag, som älskar att ändra bilder så lovar jag att denna app kommer att passa dig. Den är dessutom:

 
Men man kan köpa och lägga till en massa stickers om man vill det. Men det har inte jag gjort då jag anser att utbudet är så stort ändå. Så här ser själva menyn ut i appen. Den är dessutom jätte lätt att förstå.
 
 
Lite exempel på vad jag har gjort i appen: 
 
 
 
Hahahahaha!
 
 
Det är bara lite exemplar på vad jag har gjort. Men som sagt: det finns hur mycket som helst att fixa och göra. Dock vet jag inte om den finns på android. Men skulle tro det då den är rätt stor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0