20:e Mars - Dagens sminkning!

 
Körde rätt enkel sminkning idag med några av mina favoritprdukter hemma. Pudret från Wet n wild gillar jag väldigt mycket. Tycker det täcker jätte fint i ansiktet och dessutom är den rätt billig. Tror jag köpte min för ca 69kr förut. Det är det bästa pudret jag har hittills och jag kommer defenitift att köpa den igen sedan när den tar slut. Min inhandlades på City Gross.
 
Så här vart min sminkning. Nu ser man inte säkert så där jätte bra, då jag testade en ny effekt på telefonen. Det var någon app man fick i "Dagens app" appen. Om ni förstår? 
Men jag blev rätt nöjd över bilderna och kommer att lägga upp dem ändå här. Den första ser man bäst på. 
 
 
 
 
Update! Använde ett läppglans från Isadora som jag missade att lägga upp där uppe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0