26:e Juni - Just nu.

Kom från kiosken för ca 30 minuter sedan. Köpte med mig lite ärtbart och dricka, som smörgås, Ostkrokar, Fanta osv.


Lyckades även ta kort på mig själv, blundandes. Hur man nu lyckas med det? Haha!


Väl tillbaka till avd la jag mig i sängen. Nu har jag precis fått blod påkopplad. Det är lite lågt idag. Ligger bara på 80, så en påse ska i nu idag.


Nu ska jag ta mina mediciner som hon dessutom kom med, sedan käka min smörgås. Det är tonfiskröran i den. Super gott!

(Även medicin i muggen) 




Och så blir det Youtube. Ska väl försöka släcka något i tid idag. Har omläggning 08:15 imorgon, så det är tidigt. Sedan kommer en rullstolstekniker för att hämta min rullstol jag har på sjukhuset. Han ska kolla batteriet på den för jag har haft den i flera flera år och den har aldrig varit på service eller blivit bytt. Det är ett under att det håller!

Sedan imorgon eftermiddag - kväll hoppas jag att jag får ta mig ner på City festivalen som har startat idag i Västerås. 
Men det beror på om läkarna godkänner det. Då jag har ett dropp som går efter och den hinner väl aldrig gå klart någorlunda i tid. 
City festivalen är 1gång per år. Jag hoppas verkligen dem godkänner att avbryta lite lite innan droppet tar slut! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0