11:e Augusti

Jahaja då var det pannkaka igen här på sjukhuset. Verkar få det varje måndag?
Pannkaka är ingen höjdar mat enligt mig. Får bara svårare och svårare för pannkaka. Jag vet inte om det beror på att jag får i mig lite, sedan känner jag hur illamåendet av pannkaka börjar smygs fram. Det är lustigt!
Så middagen här hoppade jag över. Tig en näringsdryck istället till middag.


Och är det så att jag väljer näringsdryck istället för mat. Då är det illa med maten. Haha!

För ca 1-2 timmar sedan fick jag min första blodpåse påkopplat. Var lite lågt idag så jag behöver 2st påsar.
Mitt blodvärde låg bara på 78 om jag förstod det rätt och det är lite.
Så den första håller på att gå nu. Efter det så kopplas nästa på.



Efter när personalen har fått i sig sin mat så är det dags för dusch. Och så ska sängen renbäddas.
Men sedan efter duschen så är jag hyfsat "fri" men på rummet här visserligen. Blir väl då att se på Tv och bara kolla runt vid datorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0