9:e April - Gåva!

Måste visa upp en underlig men väldigt fin gåva jag har fått inatt.
Det är nog den underligaste "sak" som någon någonsin gett mig!
Nämligen en:


Om bergskristallen. Stenen får en att tänka possetivt. Den balanserar energin och löser upp blockeringar. Ökar energin och det andliga medvetandet.
En bergskristall är allmänt helande och kan placeras på smärtfyllda eller spända delar över hela kroppen. Ger lugn sömn.


Tycker stenen är jätte fin. Dock gör sig bilden inte riktigt med hur det ser ut i verkligheten. Glimmar mycket mer!
Den står nu i mitt fönster. Konstigt nog tycker jag stenar och dess "krafter" är mycket mer intressant nu efter att jag fått denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0