Sponsrat!

Tänkte skriva om ett första intryck av ett foundation som jag har fått sponsrat från edona.se
 
 
Edonas foundation är i puderform. Mitt första intryck av foundationet var att det är mycket enkelt att arbeta med och att applicera i ansiktet. Enklast tyckte jag var att knacka ut lite av foundationpudret i locket och sedan arbeta med lätta cirkulerande rörelser.
Det ger ett mycket fräscht, lätt resultat och man känner knappt av sminket vilket är ett stort plus för mig! 
 
 
Edona Cosmetics är ett hyfsat nytt företag som startades år 2012. Dem erbjuder allt från ögonskuggor, rouger, foundations till solpuder och Edona har många olika nyanser att välja mellan så det passar just dig och ditt tycke.
Dem säljer även sminktillbehör i god kvalité med mjuka borstar och penslar.
 
 
Edona är ett miljömedvetet företag som värnar om vår djur och natur. Det innebär att deras makeup inte innehåller några kemikalier som är farliga för naturen och sminket testas inte heller på djur. 
Är du ute efter mineralsmink till bra pris, så tycker jag absolut att du ska prova Edona Cosmetic!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0