God morgon!

 
Är jätte glad just nu. Nästan så glad att man är lite i "extas". Haha! Jag får äntligen åka hem idag. Längtar till klockkan 17:15 då jag åker härifrån. Visserligen kommer jag ju tillbaka imorgon som vanligt som jag brukar på torsdagar, men det ska bli så himla skönt ändå. 
Har trots allt varit drygt 23 dagar på sjukhuset nu, vilket är jätte segt! Har en sådan enorm hemlängtan till familjen och djuren 
Helst av allt vill jag bara ta mitt pick och pack och dra hem nu men mamma jobbar idag och ville inte att jag skulle vara själv det första jag gör nu när jag kommer hem. Hon är ju så söt, mammi! 
 
Frågan är vad jag ska fördriva tiden med innan jag åker hem. Kanske drar ut på en låång promenad eller något? 
Äh, det visar sig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0