Fixat naglarna!



Det jag använde är:
- Nordic Cap of Sweden NP05
- Nordic Cap of Sweden NP11
- Top lack från Gina Tricot
- Nagellacksborttagning
- Tops
- Makeup "svamp"
- Nagelstickers (inget måste)
 
Så här gjorde jag:
1. Måla nagellack på makeupsvampen
2. Dutta sedan på naglarna.
 
3. Väljer du att använda nagelstickers så fäster du dem nu. Annars gå vidare till punkt 4.

4. Lacka med toplacket. Låt torka!
5. Ta sedan nagellacksborttagning på tops och ta bort det som är hamnar runt om naglarna.

Klart!
 


Jag tyckte det vart fint och jag är mycket nöjd över resultatet. Det var väldigt lätt också! 
 
Update! Det går ju även att dutta färgen lodrät också, istället för vågrät som jag nu gjorde. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0