Blev kvar på sjukhuset..

Som rubriken lyder så blev jag kvar på sjukhuset idag stället för att ha åkt hem vid 20:00.. Anledningen är att jag ska få antibiotikakur ikväll 20:00 och imorgon 08:00 direkt i blodet. 
Sedan skulle dem ta nya "ställningar" imorgon och se hur det blir med antibiotikan. Om detta räcker, om jag ska få en hel kur eller så kanske dem bestämmer sig för tablett? 
Som sagt. Nya ställningar imorgon på ronden. 
 
Nu på kvällen har jag kollat på Idol. Sedan kom mamma förbi och lämnade lite godis, bakelse, ölkorv (älskar det) och dricka. Tack mamma! 
Vi kollade tillsammans på Idolutröstningen som är efter Nyheterna. Jag vart lite chockad över att Elin stod bland dem två sista. Hon är ju bra tycker jag! 
Vart lite rädd att hon skulle åka ut. Sa till mamma att då bojkottar jag Idol! Haha! 
Men tur som var, så fick hon stanna!  Yes yes yes! 
Nu är jag ensam. Mamma har åkt vidare och jag ska nu kolla runt på nätet och käka upp det goda mamma kom med!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0