Saara tipsar!

 
Jag vill tipsa om en bra app som jag gillar. Den heter Dagens app. Jag har en iPhone och vet inte om den finns till Android telefoner. Men det kan ni ju kolla ni som känner för det. 
 
Så här ser det ut när den laddar och innan appen öppnas.
 
 
Det sätts ut en app om dagen som egentligen kostar, som man kan få ladda hem gratis. Det är just därför det heter Dagens app.  Vissa dagar är det mindre intressanta appar och vissa dagar bättre appar. Jag har hittat några appar som jag har laddat hem gratis därifrån som jag gillar!
Jag upprepar igen: Det kommer alltså ut en app om dagen som egentligen annars kostar.
 
Så här ser app symbilen ut. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0