Min dag!


Min dag började med att jag vaknade någon gång på förmiddagen. Kommer dock inte ihåg hur mycket klockan var men jag minns att jag tyckte det var för tidigt och jag sa surt till mamma att jag verkligen var jätte trött och tänkte sova lite till.
Snäll som hon är så fick jag det medan hon lämnade bror på dagis. Men hon väckte mig senare ändå. Klockan 11:30 vaknade jag för dagen. Hehe!
Gjorde varma mackor med bland annat gräslök, skinka, soltorkade tomater m.m i våffeljärnet till brunch. Jätte gott var det!
Jag kan skriva receptet i helgen så ni kan prova!

Nog om det. Packade sedan och gjorde mig i ordning för att åka till sjukhuset.
Jag i väntan på taxin. Tog lite ego bilder!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

När jag kom fram till sjukhuset tog man prover ganska direkt. Sen funderade jag på om jag skulle till kiosken och handla mat. Jag kände mig inte sådär jätte sugen på middagen här på sjukhuset. 

Det började inte sådär jätte lyckat när jag väl hade bestämt mig för att åka till kiosken. Tog utvägen för att jag skulle få lite frisk luft. Jag tappade givetvis min telefon på marken. Eftersom jag inte når ner från permobilen så var jag tvungen att vänta på någon som kune plocka upp den. Tack ochlov kom det en kvinna ganska direkt, men vad hade jag gjort om det inte hade kommit någon på en stund? Känns lite fånigt att bara sitta där, men jag hade inte haft något val. Hehe! 

 
 När jag väl kom till kiosken så köpte jag en räkmacka, lökringar, frukt och en festis. Lökringarna käkade jag ute. 

Det är ju så gott!

 
 
 Usch jag kände världens obehag när jag skulle ut från huvudingången. I en utav rökbåsen satt det en alkolist och drack en flaska öl.
Han fick ju syn på mig och reste sig upp och började gå mot mitt håll samtidigt som han sluddrade någonting. Jag började tänka snabbt på vad jag skulle göra. Men snilleblixten slog mer och jag vände permon och åkte in igen en stund. 
Drog sedan ut och bad till Gud (typ) att han inte skulle dyka upp! Jag känner mig jätte obekväm när jag möter på någon som är påverkad av alkohol. Det finns säker folk som bli hur trevliga som helst när dem dricker men jag kÄnner mer att när man är så påverkad som denne man var så vet man inte vad dem är kapabla till att göra.
 
När jag väl kom till avdelningen så käkade jag upp min räksmörgås och "lekte" sedan med ipaden i väntan på att få duscha. 
Och nu efter duschen så har jag bara kollat runt på ipaden igen. Ska avsluta detta inlägg nu och kolla på Äntligen midsommar som visas på kanal fem. Någon som har sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0