Lite kort bara..

Vill önska er en trevlig helg. Jag har varit med mamma idag till Erikslund och shoppat lite.
För er som inte bor i Västerås så kan jag berätta att det finns ett stort shoppingcenter med dem flesta bra butiker i där. Så där var jag i ca 2timmar. Är verkligen jätte trött nu. Har legat i sängen på sjukhuset sen i måndags så det tog på mig.
Men det var kul och nu är jag hemma. Ligger i sängen igen. Hehe!
Ska nog bara kolla på TV en stund eller läsa och mumsa lite godis innan jag ska försöka sova.
Visste ni förresten att det är 'Sara' idag? Mamma skickade grattis på namnsdagen på sms tidigare idag utan att jag förstod det först själv.
Var lite roligt när jag grattade sköterskan Sara på sjukan idag. Det vart liksom:
- Grattis på namnsdagen!
- Tack detsamma!

Fick förresten en fin överraskning från lillasyster som var på Kolmården i veckan. En body lotion som luktar jätte gott. Dessutom var förpackningen underbart söt!
Tack Sanna!! :)

Vill berätta till vinnaren av skraplotterna att jag ber om ursäkt att jag inte skickat iväg dem än. Har varit så trött och inte ens varit uppe i veckan. Ska försöka få iväg dem nästa vecka så du får dem då eller att du får dem i början påBeckman därpå


Kommentarer
Postat av: Martina

inga problem tjejen :) ta det när du orkar! :) <3

2013-07-22 @ 09:06:00
URL: http://martinaelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0