Lite rader..

 
Ville bara önska er en god natt mest!
Jag blir nog vaken en stund till dock. Tänkte kolla runt på nätet och efter det, försöka sova lite. Har ju omläggning imorgon. 
Det blev tight mellan omläggningsdagarna denna vecka. Det vart onsdag och fredag istället. Så det innebar att jag bara fick vara hemma över natten. Inte ens ett dygn (24timmar)
Fast ändå tycker jag inte att omläggningen blev sådär super bra igår. Sa till operationssköterskan som är med att göra si och så. Och hon sa: att det är inte så lätt att få kirurgerna att göra det som man säger. 
Då förklarade jag till henne att det har varit jätte bra dem senaste gångerna. Säg bara att kirurgen ska fortsätta som han har gjort nu ett tag.. Men det vart det ju inte. Nu är jag ju tillbaka till som det var förut ungefär. 
Men det var himla skönt ändå att få komma hem och få sova i sin egna säng istället för sjukhusets. Sov som en stock den natten hemma när jag väl somnade. Annars är jag en sån som alltid vaknar varje natt några gånger. Hehe!
För övrigt har min torsdag varit rätt händelselös faktiskt. Hemma har jag bara fixat mig iordning för att åka till sjukhuset klockan tre. 
Pappa och Annabelle kom till sjukhuset idag. Det var trevligt faktiskt! Pratade lite om jul och nyår, vad vi har gjort och så. Nu var det ett tag sen dem kom hit.  Han berättade att farmor hade varit dålig och legat på sjukhus över natten till idag. Det är ju tråkigt men hon börjar bli gammal. Jag har förresten inte sett henne på flera år. 
Jo, på bild! (haha) Nej men även det är skit tråkigt. Vet inte när jag kommer få se henne nästa gång heller. Kommer väl dröja antar jag? Men jag får nöja mig med att skicka hälsningar på annat vis som nu i julas så gjorde jag ett julkort och skickade till henne. Jag skrev till och med min julhälsning på finska. Smarta jag liksom! 
Nog pratat om julen och min farmor som jag knappt känner längre..
 
På kvällen har jag inte gjort så mycket. Duschat och efter det så har jag kollat på Horton, på kanal 4 samtidigt som jag har stört mig på att den var dubbad och dem där fula figurerna i filmen som jag inte ens vet vad det är. 
Någon råttliknande sak som jag tycker jag har sett i fler Disney filmer.. 
Nu börjar mitt inlägg dra iväg till något konstigt här.. Ska nog avsluta och kika klart snabbt på nätet innan jag ska sova. 
Hittade förresten denna bild som jag tycker är så söt fast det är fötter på bild!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga fötter

2013-01-04 @ 02:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0