Några rader.. Är trött..

Jag har haft en riktigt fin dag idag. Haft min vän Carro som kom på eftermiddagen och åkte för typ klockan 22:00. Bjöd henne på kräftsallad, vitlöksbaguette och gott att dricka eftersom jag har fyllt år.
 
 
Det var riktigt gott och riktigt trevligt! 
Det är så himla bra med Carro är att man behöver inte göra något speciellt för att ha trevligt. Det är så att bara ha henne som sällskap är mycket trevligt. Hon är en riktigt fin vän! 
Fick en T-shirt i födelsedagspresent av henne som är jätte fin. Tack till dig! 
 
 
Och ja, den hänger framför en bokhylla just nu. Men det är för att jag ska ha den då jag åker till sjukhuset på måndag. 
 
Som sagt. Jag har haft en bra dag och jag mår ovanligt bra för en gång skull. Är bara trött efter idag och gårdagen. Var på marknad igår. Hittade faktiskt lite där men det kan jag nog ta upp här imorgon på bloggen. Jag orkar inte nu och orkade inte igår heller. Hehe, men jag är som sagt trött!
Hoppas ni alla mår bra och god fortsatt helg på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0